Re: Klawiatura

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 23:52:09 MET

"Thilo" <thilo2005WYTNIJTO@op.pl> wrote in message
news:52cb.00000039.457c2496@newsgate.onet.pl...
> Witam grupę,
>
> Niestety, po jedenastu latach użytkowania moja stara Mitsumi powoli
odchodzi do
> krainy wiecznych łowów. :) Mam trzy warunki co do wyboru nowej klawiatury:
>
> 1) Musi mieć duży Enter
> 2) Trudnościeralne opisy klawiszy
> 3) Kabelek powinen mieć długość powyżej 1.8m (w ostateczności może być
> bezprzewodowa)

Ja generalnie polecam bardzo proste i tanie klawiatury.
Kiedys super byly Samsungi 1900, niestety potem sie popsuly a teraz juz ich
nie ma, ostatnio kupuje ludziom A4techy.
http://a4tech.pl/Item.aspx?ITEMNMBR=A4TKLA04699&GroupID=33&SubGroupID=58
oczywiscie problem w tym, ze maja krotki kabel, natomiast pozostale
parametry sa bez zarzutu (dlugi backspace, duzy enter, 6 odosobnionych
klawiszy home,end, pgup,pgdown itd)...
W ksiegowosci, controllingu czy na produkcji w ogole nie sprawdzaly sie
klawiatury multimedialne. Nadmiar klawiszy raczej szkodzi niz pomaga.
Docelowo zastapilismy wszystkie takimi prostymi...
Samsungi srednio wytrzymywaly min. 3 lata (wiekszosc pracuje do dzisiaj).
Wymieniane zazwyczaj ze wzgledu na trudne warunki pracy (duzy kurz, brudne
rece) lub na skutek "wypadkow" - glownie zalania napojami. Poza tym trwale.
Mam nadzieje, ze A4Techy tez takie beda.

Pozdrawiam
Michal