Re: Dyski twarde Hitachi.

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 07:35:15 MET

Michał <BLOKADA_salaboss@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości

> Daj spokój hitahi jest dobre do noszenia filmów a nie pod system Nie wiem
> jak jest teraz ale kiedyś hitahi naprawiało dyski odrzucone przez
> producentów w czasie produkcji i to sprzedawali ...

Wiele razy polecalem bardzo dobre testy dyskow na stronie StoregeReview.com
A w powyzszych postach az roi sie od plotek. Tytulem sprostowania:
- Hitachi stworzylo z IBM nowa firme Hitachi Global Storage Technologies
produkujaca dyski dla odbiorcow indywidualnych (przedtem produkowali glownie
dla takich odbiorcow jak HP, Sun),
- seria dyskow IBM DeskStar byla chyba jedna z nalepszych serii do czasu
wpadki z jednym modelem (60/75 GB), co bylo przyczyna klopotow IBM
- dzisiaj produkowane przez Hitachi DeskStary (3.5") i TravelStary
(2.5") sa ponownie w scislej czolowce najlepszych dyskow, a najwieksza ich
zaleta jest szybkosc:
http://www.storagereview.com/articles/leaderboard.html
Pozdrowienia.