Re: czym sie rozni seria IBM T... od R...

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 07:32:23 MET

Dnia Mon, 11 Dec 2006 22:23:31 +0100, zxc napisał(a):

> lol... podobaja mi sie tego typu porownania... uzytkujesz ktorykolwiek z
> tych kompow?
Uzytkuje serie T i potwierdzam ze jakosc obudowy jest wyraznie lepsza.
Jesli chodzi o komponenty to nie wiem bo egzemplarz zarowno moj jak i ten
R z ktorym porownuje dzialaja idealnie.
Ale wystarczy popatrzec na stan i ilosc dostepnych na allegro egzemplarzy
uzywanych. R jest stosunkowo malo. Mniej wiecej tyle co innych markowych
kompow. Tych niemarkowych praktycznie nie ma wcale(mimo ze sa
przeciez najczesciej kupowane) a T jest calkiem sporo. To moim
zdaniem wprost swiadczy o jakosci.
Faktem jest ze doplaca sie 1/4 ceny za T ale imho warto.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
adres z from jest poprawny bez