radeon 9600xt cos tu niegra

Autor: Anre <webandrew_at_poczta.fm>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 04:00:01 MET

Witam

Mam pytanko do bardziej wtajemniczonych . Kupilem ostatnio na allegro karte
9600xt. Z tymn ze ciezko mi okrslic czy to napewno jest 9600 xt poniewaz:
czestotliwosc procesora = 500MHZ
czestotliwosc pamieci = 250MHZ to dosc nietypowe jak dla tej karty.

Wynik jaki osiagnolem w 3dmark03 to 3200
athlon 2000xp
512ram
zasilacz 300 wat ( byc moze to w nim tkwi problem)

W menadzerze urzadzen wykrywa mi 2 karty radeon 9600series i 9600secondary
series (powinno tak byc?)
Oprocz tego windows wykryl nieznane urzadzenie -Lokalizacja na radeon 9600.

Teraz sam niewiem co mam o tym myslec.

Prosze o podpowiedz , ewentualnie gdzie mogl bym sprawdzic czy to np. nie
jest podkrecony 9550 ktory ma zmieniony bios na 9600