Re: Ciągłe przepalanie zasilacza

Autor: Pawel R. <rpawel_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 17:36:06 MET

In news:zwmpgs9g9vk6.1cpf02ywbo103.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmac.wytnij@o2.pl> typed:

> Coś tu w opisie nie gra. Niby jak, komputer chodzi, ty zauważasz na jakimś
> mierniku te 90 st, wyłączasz komp, poprawiasz radiator, włączasz ponownie
> i uwalasz dwa zasilacze?
> No to nie latorośl coś zmajstrowała z radiatorem tylko ty coś spieprzyłeś
> zakładając go na nowo.
> A co z tym zrobić? Jak masz kasę to kup taki zasilacz który gwarantuje że
> nie wysiądzie w przypadku chamskich zwarć wyjść i sprawdź jeszcze raz :)
> (to rozwiązanie dla ludzi o mocnych nerwach :) albo, zauważając że masz
> [...]

Trochę to chaotycznie opisalem. Otóz moja latorosl wspomniala cos o grzaniu
procka, a gdy ja na drugi dzien chcialem wlaczyc komputer to juz znaku zycia
nie dawal. Wiec wtedy zagladalem do srodka i ustawilem radiator na swoim
miejscu. Po wlaczeniu w dalszym ciagu brak zasilania. Podlaczylem drugi
zasilacz i przez kilka sekund zadzialay wiatraki i zaswiecily sie diody - to
trwalo kilka sekund podczas POST BIOS'a. i nagle dymek i to samo brak
zasilania - pewnie przepalil się zasilacz? (jak go sprawdzic czy jest
dobry?).
Z tego co radzisz, to faktycznie trzeba bedzie dokonac upgradu sprzetu.

Pawel