P2B czy P6BAT-A+ ?

Autor: paniek <paniek_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 17:38:27 MET

Witam,

Zastanawia mnie, która płyta będzie lepsza; Asus P2B Rev 1.02 czy moze
ECS P6BAT-A+ Rev 2.2. Obie mają wgrane najnowsze biosy, zalezy mi na
stabilności bo chciałbym na czymś takim postawić serwer. Procesor bazowy
to PIII 900Mhz na szynie 100 (socket370). Jeśli chodzi o Asusa to
musiałbym użyć przejściówki. Z tego co zauważyłem ECS ma problemy z
niektórymi pamięciami, poza tym czasami potrafi resetować system. Proszę
  o rade która lepsza bo sam już nie wiem. Z góry dziękuje i pozdrawiam.