Re: pietnuje laptopy firmy HP

Autor: axial <osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 11:04:06 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:elhutn$g9v$1@atena.e-wro.net...
> axial zapodał(a):

> Czasem poprawna instalacja sterowników i ich konfiguracja sprawia
> problemy...

Nie każdy korzysta z IE i Javy Microsoftu...

Po weekendzie spędzonym na instalacji drukarki
dzwonisz do HP a oni mówią, że
jest błąd w sterownikach PL dla win98
i proszą o instalację wersji angielskiej....
A wystarczyła by nalepka na pudełku...

Zapewniają jednocześnie że nowe sterowniki pojawią się
w ciągu miesiąca.... minęło już 5 lat
a nowych sterów "ani widu ani słychu".

ax