Klawiatura

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 16:15:35 MET

Witam grupę,

Niestety, po jedenastu latach użytkowania moja stara Mitsumi powoli odchodzi do
krainy wiecznych łowów. :) Mam trzy warunki co do wyboru nowej klawiatury:

1) Musi mieć duży Enter
2) Trudnościeralne opisy klawiszy
3) Kabelek powinen mieć długość powyżej 1.8m (w ostateczności może być
bezprzewodowa)

Dodatkowe klawisze mulimedialne i inne bajery w rodzaju pokręteł głośności,
hubów USB itp. są mi zupełnie obojętne. Tzn. lepiej gdyby ich nie było, ale
mogę z tym żyć. :)

Nie zwracałbym się z tym pytaniem do grupy, ale dane podawane przez producentów
są albo niepełne, albo wręcz wprowadzają w błąd, stąd prośba - co polecacie?

--
Thilo