Re: Klawiatura

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 19:26:01 MET

Thilo napisał(a):
> Pomijam tu kwestię łatwo scierających się klawiszy w modelu "flat" - podobno w
> najnowszym modelu to poprawili, ale jakoś nie zamierzam tego sprawdzać.

Moja Loitech UltraX Flat ma ponad 2 lata (intensywne użytkowanie) i
napisy na _wszystkich_ klawiszach są w stanie _idealnym_.

> Niestety nie posługuje się bezwzrokową metodą pisania i w przeciwieństwie do
> myszki (mam MX1000) jakość i trwałość nadruku na klawiaturze ma dla mnie
> krytyczne znaczenie.

Opierasz swoją opinię zapewne na wyczytanych gdzieś bajko-mitach.
Z doświadczenia zapewniam, że nadruk na tych klawiaturach jest bardzo
dobry, tak jak i cała reszta urządzenia. Sam charakter skoku klawiszy i
ogólnie komfortu pracy na niej jest wg mnie idealny, nie znalazłem
jeszcze klawiatury na której by mi się lepiej pisało. Nie umywają się do
niej żadne podróbki ze stajni Labtec, Tracer itp, które na pierwszy rzut
oka wyglądają podobnie.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: