Re: Klawiatura

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 18:01:35 MET

> logitech ultra x

Ten model to dobry przykład wprowadzania zamieszania przez producenta - na
wielu fotkach, w tym na stronie Logitecha, sklepach internetowych i aukcjach
Allegro, ta klawa ma duży Enter, ale gdy dokładnie popytać okazuje się, że u
nas jest oferowana wersja z małym Enterem, a fotki tylko wprowadzają w błąd.
Pomijam tu kwestię łatwo scierających się klawiszy w modelu "flat" - podobno w
najnowszym modelu to poprawili, ale jakoś nie zamierzam tego sprawdzać.
Niestety nie posługuje się bezwzrokową metodą pisania i w przeciwieństwie do
myszki (mam MX1000) jakość i trwałość nadruku na klawiaturze ma dla mnie
krytyczne znaczenie.

Z klawiatur Logitecha najbardziej mi odpowiada model Classic - problemem może
być jedynie długość kabelka, podejrzewam, że jest to 1.5m (a to dla mnie za
mało).

--
Thilo