Re: Klawiatura

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 19:49:15 MET

> Opierasz swoją opinię zapewne na wyczytanych gdzieś bajko-mitach.
> Z doświadczenia zapewniam, że nadruk na tych klawiaturach jest bardzo
> dobry, tak jak i cała reszta urządzenia. Sam charakter skoku klawiszy i
> ogólnie komfortu pracy na niej jest wg mnie idealny, nie znalazłem
> jeszcze klawiatury na której by mi się lepiej pisało.

Być może są to i bajko-mity, ale jest ich sporo. Czarny PR? Być może...

Ale nie to zdecydowało o odrzuceniu tej klawiatury - jak wcześniej pisałem,
zależy mi na dużym Enterze (i związanym z tym układem klawiszy), a ZTCW tego ta
klawiatura nie ma.

> Nie umywają się do
> niej żadne podróbki ze stajni Labtec, Tracer itp, które na pierwszy rzut
> oka wyglądają podobnie.

Też wstępnie odrzuciłem te "firmy". Z drugiej strony, ta której właśnie używam
też do firmowych nie należy, a wytrzymała przeszło jedenaście lat.
Tak wiem, kiedyś nawet noname'y robili lepsze...

--
Thilo