Re: co dała zmiana pasty i odkurzenie wiatraka CPU

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 19:01:37 MET

Friend napisał(a):

> akurat tu nie ma znaczenia tkanina bo mam ten komfort ze na komputer mogę
> sobie przeznaczyć 1 osobny pokoj w ktorym brak tkanin i dywanów (oprocz
> mojego ubrania), w innych pokojach tez nie mam dywanow tylko gołe panele i
> bardzo mało mebli z tkaninami.
>
> Zrodłem kurzu u mnie jest ruchliwa ulica w miescie.
Siedzisz przy otwartym oknie?
> Szczegolnie to widac na panelach podłogowych o ktorych pisałeś: w jeden
> dzien scierasz je mopem a w drugi masz dokładnie tyle samo kurzu.
Ja panele przecieram jak zaczynają sie dziwne tarcia. Kurzu nie
widziałem na podłodze od bardzo dawna. i nie mieszkam w czystej okolicy
bo dookoła sąsiedzi wypychają tony pyłów z węgla. Kwestia odpowiedniego
dobrania miejsca ;)

> ... wspomniałem o Bieszczadach bo miałem tam dom gdzie przebywałem raz w
> roku w czasie wakacji a tak dom stał nieuzywany (pełno tkanin, dom miał
> 100lat) i po roku nie było w nim tyle kurzu co w mieszkaniu po miesiącu.

A ktoś go wietrzył? jaka była wilgotność powietrza, czy to były tkaniny
pochodzenia naturalnego i gładkie nie zmechacone?

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.