Re: co dała zmiana pasty i odkurzenie wiatraka CPU

Autor: Friend <friend_at_nospam.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 18:02:49 MET

> A czy wiesz co to jest kurz domowy?
> Kurz domowo to generalnie wszystko z tkanin. Dwa wątki wyżej napisałem co
> trzeba zrobić aby zlikwidować źródło kurzu a nie skutki.

akurat tu nie ma znaczenia tkanina bo mam ten komfort ze na komputer mogę
sobie przeznaczyć 1 osobny pokoj w ktorym brak tkanin i dywanów (oprocz
mojego ubrania), w innych pokojach tez nie mam dywanow tylko gołe panele i
bardzo mało mebli z tkaninami.

Zrodłem kurzu u mnie jest ruchliwa ulica w miescie.
Szczegolnie to widac na panelach podłogowych o ktorych pisałeś: w jeden
dzien scierasz je mopem a w drugi masz dokładnie tyle samo kurzu.

... wspomniałem o Bieszczadach bo miałem tam dom gdzie przebywałem raz w
roku w czasie wakacji a tak dom stał nieuzywany (pełno tkanin, dom miał
100lat) i po roku nie było w nim tyle kurzu co w mieszkaniu po miesiącu.