Re: filtrem przeciwpy³owym, jaka strata przep³ywu.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 18:58:18 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: napisa³(a):

> I to jest sluszna koncepcja, nawet jak nie ma sie komputera w domu.
> Tylko, ze troche droga :]
>
> A tak powazniej to poki co realia w tym kraju sa takie, ze przecietny
> mieszczuch zyje w m3 z rodzina.Wiec te wymiany mebli itd. to nie jest
> taka prosta sprawa, bo mozna uslyszec, ze "zamiast wywalac dywany i
> firanki wywalimy pc`ta".
> IMHO lepiej i taniej co jakis czas potraktowac maszyne sprezonym
> powietrzem i ew. wymienic wiatraki jesli im sie lozyskowanie wykoniczy a
> nie oddawac 1 z 2 pokoi na potrzeby komputera.

A wiesz ze zycie jest zdrowsze? Zdrowie nic nie kosztuje?
Ile¿ to kurzu wydziela sie jak podchodzisz do okna a ile kurzu podczas
odkurzania dywanu albo trzepania mebla, Ile kurzu nawet od grzejników
jest - osiada na nich i sie unosi po firankach, ja pod grzejnikiem
przyczepi³em w³±snie kawa³ek firanki - troche s³abiej powietrze idzie do
góry ale za to kurz osiada na firance wy¶mienicie. Delikatnie sie
¶ci±ga, myje i znów wiesza.
No i mniej wydatków na odkurzacz, worki, ¶rodki czysto¶ci i czasu
po¶wieconego na czyszczenie. Przelicz a zobaczysz ze za³o¿enie samych
rolet w oknach ( po oko³o 80z³ szt.) pomo¿e i jak jasno siê zrobi w pokoju.

--
Szukam pracy, co¶ przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.