Ciągłe przepalanie zasilacza

Autor: Pawel R. <rpawel_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 12:52:48 MET

Witam,
W ostatnim czasie "spadł" radiator z wentylatorem z procka (pewnie to moja
latorośl zrobila), więc gdy zauważyłem ~90 stopni procka, zajrzałem do
środka i ustawiłem go jak powinno to wyglądać. Po włączeniu komputera
wydobyl sie jedynie dym i koniec zasilania. Wymieniłem zasilacz "Modecom" na
taki sam i po właczeniu to samo po kilku sekundach uruchomieniu posta
bios'u - zasilacz spalony.
Co może byc przyczyną - czy przegrzanie procka i nastąpiło zwarcie na
płycie?. Co w takiej sytuacji zrobić, wymienić plyte? czy kupić podobny za
kilka stow komputer. AMD Athlon 1200+, K75SA

Paweł