Re: filtrem przeciwpy³owym, jaka strata przep³ywu.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 12:53:13 MET

|3eR|<0 napisa³(a):
> Witam. Wiadomo, ¿e je¶li siê kompa nie odkrzy raz na pó³ roku, to robi siê
> tyle kurzy, ¿e temp na procku mo¿e zwiekszyæ siê o kilkana¶cie stopni.

Pytanie za 3 punkty - sk±d sie bierze kurz?
Ja Moge nie czy¶ciæ komputera przez rok i bedzie na nim tyle tylko kurzu
ze temperatura wzro¶nie o 2 - 3 *C.
Dlaczego? w moim pokoju jedyn± tkanina sa moje ubrania i obici e³o¿ka.
To jest jedyne ¼ród³o kurzu. Najpierw zrób mnie kurzogennych rzeczy a
potem inwestuj w filtry.
To tak troche OT, bo lepiej zwalczaæ przyczyny a nie skutki.

--
Szukam pracy, co¶ przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.