Re: za tysiąc z ogonkiem - prośba o ocenę

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 22:44:05 MET

Dnia Sat, 9 Dec 2006 20:48:34 +0100, avida napisał(a):

> Heloł
> Po 5 latach trzebaby zmienić kompa i oto co wydumałem:
>
> pamięć:
> DDR 1GB (2x512) PC3200 KINGSTON = 400 zł
> płyta główna:
> PŁYTA GIGABYTE GA-K8NF-9 NF4 S939 = 268 zł
> procek:
> AMD Athlon 64 3000+ 939 / VENICE = 216 zł
> grafika:
> GAINWARD GF6500 256MB DDR2 ULTRA/1580 PCI-E = 224 zł
> chłodziwo:
> ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO = 66 zł
>
> razem 1174 zł.

> [...]

Aż grzech trochę nie podkręcić. Na boxowym wiatraku powinno pójść bez
podkręcania napięcia o 25 - 33% szybciej. No może 33% o już to 0,1 v trza
będzie podnieść. Do gier nieco droższa karta by się przydała. Różnica w
cenie parędziesiąt zet i już nawet najnowsze (w niskiej rozdzielczości i
bez bajerów) pójdą.