Turion 1,6 2rdz czy 1rdz. 2,0

Autor: Maciej <net-mike_at_go2.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 22:43:37 MET

Witam!

Planuje zakup laptopa acera do ok 3000 zl. Znalazlem 2 modele ktore by mi
odpowiadaly, ale mam dylemat dotyczacy procesora i prosilbym Was o pomoc.
Otoz jeden z modeli to AMD Turion 64 MK 36 (2.0GHz) a drugi to AMD Turion64
TL50 (1,6 Ghz) x2 - dwurdzeniowy 2x 256 kB L2 cache i nie wiem który lepszy.
Laptopa bede wykorzystywal glownie do korzystania z netu, telewizji(tuner
TV), muzyka, zdjecia, filmy, czasem gry i moze jeszcze niezbyt czesto do
programow zwiazanych z grafika.
Jeszcze patrzac przyszlosciowo chcialbym tez zeby nowy windows vista dzialal
na nim jak najlepiej.Zdaje sobie sprawe ze do moich zastosowan pewnie oba
beda dobre ale chcialbym wybrac mozliwie najlepsze wyjscie za dane
pieniadze.

Znalazlem 2 modele ktore by mnie interesowaly z tymi 2-ma procesorami:
http://www.allegro.pl/item148724880_nowy_acer_5102_wlmi_t64_1_6_1024_120_15_4_ati_bt.html
http://www.allegro.pl/item146989671_acer_5101_120gb_1024mb_dvr_r_bt_x1100_xp_media_ce.html

Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dziekuje i pozdrawiam