Re: Koszty instalacji systemu.. ile wziasc za usluge?

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 10:20:57 MET

Jarek wrote:
wolałem
> ostatnio wymienić kilka kondensatorów na płycie głownej jednej osobie
> i wziąć za to 30 zł plus oczywiście zaproponowac za zgodą klientki
> kupno porzadnego zasilacza bo miała badziewie, [...]

Tak tylko wtrace: Robisz takie rzeczy w plytach peczworkowych? Mam jedna
z popuchnietymi kondensatorkami i z jednym wylanym (o ile jeszcze jej
nie zutylizowali) ... Moge Ci ja sprezentowac (daj znac na priv czy
jestes zainteresowany a ja sprawdze czy mam). Warszawa, Bielany jakby co...

To tyle z mojej strony
> więcej dystansu do ludzi i życia życze Złość piękności szkodzi.

KAzde z Was ma troche racji zapewne. Nie kloccie sie juz. Jarku, Animka,
dziewczyna, to taka zadkosc na naszej grupie:-) ... Badz
wyrozumialszy:-) A Ty Animko, zastanow sie, czy rzeczywiscie Jarek ma
troche racji ... i nie atakuj tak wszystkich przez jednego nieuczciwego
czlowieka, ktorego kiedys tam spotkalas... Mmm??:)

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus