Re: Koszty instalacji systemu.. ile wziasc za usluge?

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 00:13:38 MET

On Fri, 08 Dec 2006 21:33:01 +0100, animka <animka@nie.ma.wp.pl>
napisał(a):

>Kmputer (jako sprzęt to oczywiście już inny) mam od czasu kiedy to
>dziadoskie Win95 wyszło. Ciągle coś padało, a ja siedziałam przed
>czarnym ekranem "z załamanymi rękami". Normalnie wyć się chciało.
>Woziłam informatyka z pracy po pracy do domu a ten skurwiel zawsze
>zaczynał od oczywiście instalowania systemu. Nawet nie potrafił
>pozostawić/uchronić plików, które miałam na dysku. Na dodatek założył mi
>2 pliki autoexec.bat

Dwa pliki autoexec bat w jednym katalogu były? To przecież niemożliwe
jeden może był w innym jakąś kopią a nawet gdyby to tak Ci
przeszkadzały? Czemu nazywasz człowieka skurwielem jak nawet nie wiesz
co namieszałaś i nie wiesz dokładnie jakie były możliwości działania?
Ja też nieraz wolę klientowi zainstalować system od nowa niż ratować
trupa. Czasem jest tak namieszane, że nie warto się męczyć żeby za
tydzien klient zadzwonił, że znów coś nie działa.Oczywiscie pytam się
gdzie ma dokumenty, czy je zapisać, mówię co będę robił itp. A jak
ten facet byl dla Ciebie skurwielem to czemu korzystalaś z jego usług?

--
Pozdrawiam
Jarek