laptop serii T...

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 20:43:05 MET

witam

poszukuje uzywanego laptopa IBM z serii T...
niestety nie wiem do konca, na ktory model sie zdecydowac

aktualnie mam HP nx9010 (ale brak mobilnosci spowodowal potrzebe zmiany)

na czym mi zalezy:
- procesor ~ 1-1,6ghz (nie trzeba duzo, raczej liczy sie mobilnosc)
M czy centrino i czy kiedy poczuje roznice ?
- duzo ramu min. 512MB (a lepiej 1gb)
- koniecznie wbudowane wifi (antena w obudowie matrycy)
- waga - im lzejszy tym lepszy i to ma dla mnie znaczenie
- mniejsza wage przykladam do karty graficznej (co prawda widzialem, ze
w T40 , T41 jest Ati Radeon 7500 32MB - czy jest to warte doplaty?)
(dodam ze gram sporadycznie, ale czasem chetnie - rozdzielczosc
przydalaby sie wieksza niz 1024x768)
- bez systemu (mam uczelniany)

cena ~2000zl

znalazlem cos takiego: