Re: laptop serii T...

Autor: michalek <michales_at_polbox.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 08:21:15 MET

> w T40 , T41 jest Ati Radeon 7500 32MB - czy jest to warte doplaty?)
> (dodam ze gram sporadycznie, ale czasem chetnie - rozdzielczosc
> przydalaby sie wieksza niz 1024x768)

Jak chcesz lepsza grafike to seria T miala komputery z literka
"p" w symbolu czyli T41p, T42p, T43p . I szukalbym takiego
Do gier to pewnie sie i tak nie nada ale do grafiki inzynierskiej
jest dobre.

A rozdzielczosc wieksza mialy niektóre model (w kazdej serii
liczbowej 41, 42, 43) i bylo to 1400x1050 ale malo ich bylo
i latwo nie spotkasz.

Seria A miala modele z rozdzielczoscia nawet 1600x1200
ale seria A wedlug mnie byla slabsza (mechanicznie) od T