WinXP SP2 STOP:0x50

Autor: Oli <omernes_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 20:42:40 MET

Witam

Sprzet:
CPU: P ||| 933 (socket 370)
MB: Asus P3V4X (BIOS 1006.004)
RAM: 512 MB (133)

Problem:
Czesto pojawi mi sie "znany" i "lubiany" niebieski ekran z komunikatem
STOP: 0x50 czasem inne np. 0xc2 ale glownie 0x50

Nie tak dawno mialem awarie kompa, a dokladnie zasilacz tylko ze
walnal mi sie rowniez procek (P ||| 650 - slot 1) wiec sprawilem sobie
nowy ( + slocket)

Teraz sie zastanawiam czy przypadkiem blad nie wystepuje z powodu tego
procka czy przypadkiem ktorys z modulow pamieci zostal uszkodzony
(pamiec przetestowalem Memtest86+ i nie wykryl bledow ale test wykonal
sie tylko 8 razy w czasie ok 10 godzin bo dluzej juz nie moglm czekac)

Wiec juz poprostu nie wiem co moze byc nie tak

Jesli ktos bedzie cos wiedzial bede bardzo wdzieczny

Pozdrawiam