Re: UPS - problemy

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 20:41:58 MET

Witam Panowie Brodi i *KW* i dzieki za odpowiedzi!

Jeśli chodzi o moc UPSów to są to 600VA. Zbytnie obciążenie raczej nie
wchodzi w grę, gdyż jeden z kompów (reserujacych się) to Ahtlon 1,7GHz
512MB HDD Samsung 40GB i reszta "onboard" do tego LCD Hyundai 17".
Potwierdzę jeszcze, że jedynymi UPSami, które nie dają sobie rady są
urządzenia Active Power - ta firma trafiła już u mnie na czarną listę.
Na razie wymieniam sprzęt na Every 500 ECO CDS i jeden w wersji z
softem.
Mam nadzieję, że nie zawiodą - w UPSach mam małe doświadczenie. Od razu
zaznaczę, że budżet ma dość duże znaczenie;-)

Dzięki za odzew

Pozdrawiam.

--
.lamer