UPS - problemy

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 17:31:19 MET

Hej,

mam problemy z ups`ami pewnego producenta - są tanimi urządzeniami ale,
problem dość dziwny. Wygląda to tak, że jeśli UPSowi odłączę zasilanie
z gniazdka, to ten utrzyma komputer i monitor przez odpowiednio długi
czas.
Prolemem są sytuacje "skoków" napięcia - czyli np. przygasąjące
oświetlenie itp. W takim przypadku w firmie włączają się prawie
wszystkie UPSy oprócz kilku - efektem jest wyłączenie się komputerów.
UPSy są nowe, prosto z pudełka i tak jak napisałem, jeśli odłaczyć im
zasilacznie to na 100% zareagują.
Może mi ktoś powiedzieć, który z parametrów jest ważny w takich
przypadkach - na co zwracać uwagę? A może to wada fabryczna i należy
reklamować urządzenie?

Pozdrawiam.
.lamer