Re: UPS - problemy

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 19:50:56 MET

"Brodi" <madmax81@_kaczory do obory_interia.pl> wrote in message
news:elc3ff$rpd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ile mają AV ? wydaje mi się że za bardzo obciążasz UPSy stąd ich dziwne
> zachowanie. Podepnij mniej urządzeń albo monitor i skrzynke do osobnych
> UPSów i zobacz co to da.

Na pewno, u mnie jest to samo (Active Power).
Mają 400VA, co dla P4 3GHz jest za mało.
Jednak jest problem, bo:

" Wygląda to tak, że jeśli UPSowi odłączę zasilanie
z gniazdka, to ten utrzyma komputer i monitor przez odpowiednio długi
czas."

oraz:

"Prolemem są sytuacje "skoków" napięcia - czyli np. przygasąjące
oświetlenie itp. W takim przypadku w firmie włączają się prawie
wszystkie UPSy"

Ja bym stawiał też na tę "przybliżoną sinusoidę"
na wyjściu, która dla PFC jest zabójstwem.

Pozdrawiam.

--
*KW*