Re: Acer vs Asus

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 19:50:55 MET

Użytkownik "DK" <drozdzikslubice@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:elc3fi$gfu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Lub moze propocycje do kwoty 3700,-
> Laptop głownie bedzie służył do oglądania filmow,gier, skype itd
> Zastanawiam sie na kupnem laptopa moze szanowni grupowicze doradza co
> wybrac

Proponuję nie wychodzić poza takie marki jak Dell, HP, Toshiba i IBM (choć
te nie robi już IBM tylko chińskie Lenovo).
Ja w kwietniu wybrałem HP nx6125.
Jeśli podczas grania będziesz intensywnie używał klawiatury laptopa to HP
będzie najlepszy, bo ma umieszczony toutchpad poniżej poziomu klawiatury i
nie dochodzi podczas używania kawiatury do mimowolnego przesuwania kursora
poprzez nieumyślne dotykanie kciukiem toutchpada.
Potrafi być to wkurzające (mnie doprowadzało do szewskiej pasji podczas
pisania na poprzednim lapku).

--
pozdrawiam
karol