Re: Jak wymienić klawiaturę w lapku Toshiba L10?

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 11:43:30 MET

<pm@xnet.one23.pl> napisal(a):

> Zacznij od wyszukania podręcznika serwisowego do tego modelu. Zwykle w
> takich podręcznikach są opisane wszystkie czynności przy wymianie
> komponentów komputera (są również obrazki).
> Wymontowanie klawiatury w notebooku zwykle jest dość proste, chociaż
> mocowanie u różnych producentów jest rozmaite. W Toshibach zwykle trzeba
> wyjąć plastikową klapkę nad lub pod klawiaturą, pod spodem zobaczysz śruby
> mocujące. Taśma jest na zatrzask.

Znalazłem coś takiego:

http://irisvista.com/tech/index.htm

Tam jest opis do L25 - nie widziałem tego lapka w realu, ale obudowa
wygląda na identyczną jak mojego. Trochę nieprecyzyjny opis i jakoś jakby
nie po kolei (pokazuje jak zdjąć ten właśnie plastik nad klawiaturą, a
klawiatury już nie ma :), ale daje pojęcie. Service manuala cały czas szukam.

--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/