Re: Jak wymienić klawiaturę w lapku Toshiba L10?

Autor: MPiotrek <pm_at_xnet.one23.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 11:27:12 MET

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
news:slrnenftkc.m62.samotnik@samotnik.local...
> Ktoś to robił? Serwis chce trzy stówy, co mnie przekonało, że sam na
> pewno też to potrafię ;-) Tylko nie wiem od czego zacząć :)

Zacznij od wyszukania podręcznika serwisowego do tego modelu. Zwykle w
takich podręcznikach są opisane wszystkie czynności przy wymianie
komponentów komputera (są również obrazki).
Wymontowanie klawiatury w notebooku zwykle jest dość proste, chociaż
mocowanie u różnych producentów jest rozmaite. W Toshibach zwykle trzeba
wyjąć plastikową klapkę nad lub pod klawiaturą, pod spodem zobaczysz śruby
mocujące. Taśma jest na zatrzask.

--
MPiotrek