Jedno gniazdo USB nie pracuje na 2.0

Autor: marcini <i-marcin_at__NIE_CHCE_SPAMU_tlen.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 09:57:27 MET

Witam!

Mam komputer z plyta Asus A7V8X-X - 4 gniazda USB z tylu + 2 dodatkowe z
przodu obudowy, podpiete pod piny na plycie.
Z gniazdami z tylu nie ma problemu, ale jedno z tych z przodu nie chce
pracowac w trybie 2.0. Drugie nie sprawia problemow.

W Windows - jak podlacze pamiec USB do tego gniazda, to wypisuje, ze moze
dzialac szybciej, jesli podlacze ja do USB 2.0. Jak podlacze do drugiego
jest OK.

Pod Linuksem - jak podlacze pamiec USB do tego gniazda, to w ogole jej nie
rozpoznaje. Jak podlacze do drugiego jest OK.

Dodam, ze inne urzadzenia (odtwarzacz mp3, aparat foto) dzialaja na obu -
moze dlatego ze nie chca trybu 2.0?
W biosie nie znalazlem zadnej mozliwosci ustawiania trybu pracy dla tych
gniazd.

Czy to wadliwa praca kontrolera na plycie?