Re: Jedno gniazdo USB nie pracuje na 2.0

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 21:50:04 MET

marcini wrote:
[...]
> W Windows - jak podlacze pamiec USB do tego gniazda, to wypisuje, ze moze
> dzialac szybciej, jesli podlacze ja do USB 2.0. Jak podlacze do drugiego
> jest OK.
>
> Pod Linuksem - jak podlacze pamiec USB do tego gniazda, to w ogole jej nie
> rozpoznaje. Jak podlacze do drugiego jest OK.
>
> Dodam, ze inne urzadzenia (odtwarzacz mp3, aparat foto) dzialaja na obu -
> moze dlatego ze nie chca trybu 2.0?
> W biosie nie znalazlem zadnej mozliwosci ustawiania trybu pracy dla tych
> gniazd.
>
> Czy to wadliwa praca kontrolera na plycie?

To jedna opcja, a druka - wadliwe kabelki - samo gniazdko USB.
Sprobuj zrobic taki myk: Zamien miejscami kabelki od tych gniazdek na
plycie. Jesli nadal bedzie _NIE_DZIALALO_ to samo gniazdko - wiesz, ze
kontroler jest OK. Jesli niedzialajace i dzialajace gniazdka rowniez
zamienia sie miejscami - prawdopodobnie problem lezy w kontrolerze.
A moze byc tez tak, ze poruszysz i zadzialaja oba... Sprawdz dobrze
polaczenia, czy cos przypadkiem przysniedziale nie jest albo cos takiego.
Tyle mi do glowy przychodzi poki co... Daj znac o rezultatach.

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus