Re: LCD polecane, karta tv osobno czy wbudowana

Autor: Jacek Rudowski <ami_at__usunto_wkurw.org>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 09:49:25 MET

On 2006-12-07, <nook2.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> chodziło mi oczywiście o tuner tv

Kazde rozwiazanie ma swoje zalety.
Ja korzystam czasem (bo w sumie to mam telewizor :)) z karty, ale jak korzystalem
z niej czesciej, to mnie troche irytowalo jednak, ze kazdy restart komputera
to brak TV - wiec ani internetu, ani tv, ani nic :) Ew. robisz restarty w przerwach na reklame :)
Zaleta oczywiscie taka, ze mozesz sobie zrobic jakies multimedia center, zapisywac programy/filmy na dysku
itp. itd.
No i ogladac TV w okienku, robiac w tym czasie co innego - tego chyba tuner wbudowany w monitor nie zapewni,
o ile nie ma jakiegos PiP (szczerze mowiac na ten temat nic nie wiem :))

Niemniej jednak chyba wolalbym dobra karte TV z wiekszymi mozliwosciami jej wykorzystania.

Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski