Re: padający dysk (sata)

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 00:46:25 MET

Michal Kawecki wrote:

> Cóż - tutaj też działa, ino trochę wolniej ;-).

Tak, tak, no mi chodzilo o to, ze ... Autor watku prosil wyraznie o
pomoc w uruchomeiniu dysku w trybie DMA... Windows jest poprostu troche
bardziej zachowawczy niz Linux. Linux zaklada, ze "Fmmm... Dysk Ci
pada... Ale porzeciez pisze Ci to w logach, a Ty jestes root, wiec wiesz
co robisz! Avanti! Jak sobie zyczysz tak bedzie!" A windows bedzie
oszczedzal wszystko, zeby jak najdluzej zachowac funkcjonalnosc... no
takie to juz sa wlasciwosci tych dwoch... nawet nie systemow ile
filozofii podejscia tworcow softu do pt. uzytkownika kompa...
Pozdro!
EOT (propozycja)

--
Pozdrowienia!