Re: padający dysk (sata)

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 00:49:10 MET

zlotowinfo wrote:

> jednak sobie poradziłem, starą dobrą dla windows'ów metodą
> usunąłem w menedżerze urządzeń dysk sata a potem kontroler
> restart systemu, wykryło się to wszystko na nowo i śmiga :)

No i super! FAktycznie, nie pomyslalem, ze pewnie tak sie da:-) Na
krotka mete na pewno - spoko.
W Linuxie tez by sie chyba dalo:-) Odzyskiwalem dane z padajacych dyskow
pare razy, ale nie patrzylem w jakim trybie pracuja wtedy...
Pozdrowienia! Oby Ci sie wszystko zgralo na czym Ci zalezy!!:-)

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus