Re: LCD do profesjonalnego.. grania

Autor: Friend <friend_at_nospam.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 15:42:52 MET

Użytkownik "Pan Samochodzik" <megamail@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1165444524.054631.69470@n67g2000cwd.googlegroups.com...

> W zapewnienia prodecentow ze kolory sa idealnie odwzorowywane, to ja
> juz nie wierze, bo na moim moniotrze widnieje pieknie brzmiaca
> naklejka: "color innovation", a mimo to smiem watpic w mozliwosci tego
> monitora :(
>
> Podobno jakasc matrycy jest w pewnym sensie odzwierciedlona w jej
> maksymalnej rozdzielczosci, tzn. im wieksza ona moze byc, tym lepsza
> matryca...
>
> Widze, ze sytuacja jest patowa... Czyby nie bylo monitora LCD w nie za
> wysokiej cenie, ktory by sprostal moim wymaganiom ????

widać masz bardzo duze wymagania i nie jestes skłonny pojsc na kompromis,
zakładam ze wszelkie problemy z kolorami wynikają z wad małych kątów matrycy
TN

a poniewaz nie ma monitora szybkiego bez dopalacza (wszystkie MVA PVA SIPS
są szybkie bo jest dopalacz) to pozostaje:

-kupić CRT
-przyzwyczaic się do tego co jest
-przetestować jakiś dobry LCD na MVA PVA jak philips 190P7 Fujitsu P19-2

nawet monitor za 4000zł smuzy :)

PS Nie wiem w czym Ci przeszkadza tak bardzo dopalacz...