Re: Słuchawki - wyprowadzenie na zewnątrz

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 23:46:50 MET

Użytkownik " Uwencjusz" <uwencjusz_82@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:el7ctm$lgc$1@inews.gazeta.pl...

> Dokładnie takie zworki miałem zwarte na płycie. Czyli zostawiam je tak jak
> byly i do jednej podłączam lewy kanał a do drugiej prawy. Mam nadzieje ze
> zadziała. Chociaż myślałem, że da się to jakoś zrobić bez psucia kabelka
> :)
> Dzięki raz jeszcze za info.
> Pozdr.

pez psucia kabelka, to by było troche wiecej roboty.. ale jak Ci bardzo
zalezy to sie da to zrobic ;) wymaga to zakupu czegoś takiego:
http://www.cyfronika.com.pl/art24/pbhs.jpg
oraz
http://www.cyfronika.com.pl/art30/phs-s.jpg
i polutowania tefo tak, zeby z dołu były 2 dziury a z góry 1 pin ;) i
wszysko ładnie zwarte. takie coś wykonujesz 2 x i nic wtedy nie musisz psuc.
rozwaizenie ma jednak 2 wady - wiecej roboty i nie we wszystkich płytach
jest na to miejsce (akurat u mnie by grafika przeszkadzała) dlatego tez
uwazam ze niewarto sie w to bawic, szczególnie ze nie ujmie to nijak
funkcjonalnosci takiego kabelka ;)