Re: Problem z prędkością procesora Athlon XP 1800+

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 19:59:40 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002@poczta.onet.pl> wrote:

> Ogolnie ten model Asrocka nie budzi mojego zaufania, ale to chyba
> ostatnie podrygi socketa A i nie bardzo jest co kupic innego nowego na
> wymiane.

            Jak ktos moze to zdecydowanie lepiej kupic z drugiej reki porzadna
plyte - ludzie sprzedaja teraz mnostwo mniej lub bardziej wypasionych, a co
wazniejsze stabilnych plyt roznych producentow przesiadajac sie na
A64/X2/C2D. A jesli nie (budzetowka z wymogami co do ksiegowania zakupow
itp) to za bardzo nie widze sensu upierania sie koniecznie przy K7 - sam
XP1800+ jest malo wart. W koncu semprony pod AM2 czy nawet S754 kosztuja
grosze. Problem jest bardziej gdy padnie CPU, a plyta zostanie
ze wzgledu na posr*a licencje OEM na WinXP - wtedy jesli nie moze byc CPU
z drugiej reki to trzeba ze swieca szukac K7 ze starych zapasow.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl