Re: Drukarka laserowa do FOTO - jaka najlepsza?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 23:34:13 MET

W dniu 2006-12-05 23:14, escorpion.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):
> A dlaczego nie laserowa? Wydruk laserowy jest bardziej trwaly. Widzialem juz
> wydruki na dobrym papierze z podobno bardzo dobrych drukarek atramentowych. Po
> kilku miesiacach kolory wyblakly zupelnie.

A co to za drukarki? Lexmark? HP? :)

> Wydrukow bedzie robionych kilkadziesiat dziennie, niektore tez w czerni i bieli.
>
> A jesli "plujka", to jaka konkretnie?

Coś od Epsona z serii Photo, np. R1800 albo R2400 (4 wkłady z różnymi
odcieniami czarnego, lepiej sprawdzi się przy wydrukach cz-b),
oryginalny atrament pigmentowy, papier Archival Matte (jest też nowy
Enhanced Matte, ale tego nie znam).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl