Re: Aktualizaj biosu dla p³yty firmy Chaintech :(

Autor: Wojtek <USUNTOkrowy66_at_op.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 22:48:26 MET

leszek.omega@gmail.com napisa³(a):
> Witam, chcia³em sobie zaktualizowaæ biosa ale na stronie producenta
> nie ma ¿adnych aktualizaji, a linki z archiwów forów/grup
> dyskusyjnych nie dzia³±j±. Chaintech wogóle na stronie sie nie
> przyznaje by kiedykolwiek mia³ co¶ wspólnego z p³ytyami g³ównymi.
> Moja p³yta to Chaintech 9BIA a potrzebujê aktualizacji bo planuje
> kupiæ sobie nowy dysk twardy i nie wiem jakiej wielko¶ci bêedzie go
> widzia³.

Tu jest ostatni oficjalny bios do tej plyty:
http://www.chaintechusa.com/tw/eng/Download/dl_desc.asp?DCSNo=4&PISNo=23
Jezeli w/w bios nie rozwiazuje problemu 128GB hdd to ze strony firmowej
producenta hdd mozna pobrac darmowy program ktorym przygotowuje sie hdd
tak aby uzyteczna byla cala pojemnosc dysku.