Aktualizaj biosu dla p³yty firmy Chaintech :(

Autor: <leszek.omega_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 13:07:28 MET

Witam, chcia³em sobie zaktualizowaæ biosa ale na stronie producenta
nie ma ¿adnych aktualizaji, a linki z archiwów forów/grup
dyskusyjnych nie dzia³±j±. Chaintech wogóle na stronie sie nie
przyznaje by kiedykolwiek mia³ co¶ wspólnego z p³ytyami g³ównymi.

Moja p³yta to Chaintech 9BIA a potrzebujê aktualizacji bo planuje
kupiæ sobie nowy dysk twardy i nie wiem jakiej wielko¶ci bêedzie go
widzia³.