Re: stacja dyskietek na usb

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:37:34 MET

> Będziesz tak sądził do czasu pierwszej bolesnej awarii dyskietki. :)

> # Pozdrowienia przesyła Atlantis # GG: 1238885

Chyba nie. A czy to Ty sam niedawno nie zachwalaś w wątku o trwałości DVD jaka
to ilość danych zachowała się do naszych czasów na taśmach i dyskietkach z
czasów Atari i C64, dzięki czemu zachowały się niezapomniane "INTRA"
Bądź konsekwentny.
Tu chodzi zresztą o przenoszenie danych a nie o archiwaizację.
Z dyskietkami żyłem tyle lat, że mnie niczym nie zaskoczą. (I nie zaskoczyły nigdy)