Re: Grzejaca sie pamiec DDR

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 15:57:02 MET

Użytkownik "ja" <tu-i-tam@tlen.pl> napisał w wiadomoœci
news:el3vci$d0s$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "ja" <tu-i-tam@tlen.pl> napisał w wiadomości

Jestem pewny. sprawdz w doku w jakich temperaturach moga pracowac Twoje
pamieci.
moje TCCD moga w/g doku grzac sie do 70^, wiem ze praktycznie przy kreceniu
mam na nich lekko 60^ - wiec wtedy sa juz gorace (a napewno nie letnie) i
mozna sie temperatura (a nawet trzeba) przejmowac. Jesli sa letnie /
cieple - mozesz o tym calkiem zapomniec, bo nie wplywa to na nie ujemnie.

pozdrawiam,
Kamil