Re: Grzejaca sie pamiec DDR

Autor: ja <tu-i-tam_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 17:01:37 MET

Użytkownik "webjay" <kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> napisał w
wiadomoœci news:el41i5$ko9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jestem pewny. sprawdz w doku w jakich temperaturach moga pracowac Twoje
> pamieci.
> moje TCCD moga w/g doku grzac sie do 70^, wiem ze praktycznie przy
> kreceniu mam na nich lekko 60^ - wiec wtedy sa juz gorace (a napewno nie
> letnie) i mozna sie temperatura (a nawet trzeba) przejmowac. Jesli sa
> letnie / cieple - mozesz o tym calkiem zapomniec, bo nie wplywa to na nie
> ujemnie.

W specyfikacji na stronie GOODRAM nie widze dopuszczalnych temperatur. Poza
tym
pojecia nie mam jaka jest temperatura tej pamieci i wlasciwie nie wiem czy
nie powinienem
napisac jednak ze ona nie jest ciepla tylko GORACA. Ta pamiec jest strasznie
przetaktowana
w dol (400 chodzi jako 266 albo raczej 200 chodzi jako 133) wiec trudno mi
uwierzyc, ze
powinna byc taka ciepla.

Napisalem juz nawet do goodrama z zapytaniem czy nie dalo by sie jej
wymienic bo one niby
maja slynne lifetime warranty.