Re: DDR II 533 vs 800 MHz

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 15:24:44 MET

Jak na razie, żadnej konkretnej odpowiedzi... Wypas nie służy mi do zabawy,
tylko do pracy (CAE - praca, HDV - hobby), a na timinagch rozumiem się -
przyznaję - nie do końca, i dlatego właśnie pytam! Każdemu bardziej się
podoba w specyfikacji 667 niz 533, jeszcze bardziej 800, a najbardziej 1033
MHz - ale moje pytanie jest praktyczne: skoro teraz pamięć pracuje na 240
MHz, a wyniki w testach Visty to prawie 6 - jakie znaczenie ma nominalna
częstotliwość?

Pytam, bo nie wiem, a chciałbym wiedzieć:)