Re: laptop problem

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 11:45:39 MET

Dnia 4.12.2006, Słonik napisał(a):

> Nie wiem czy to właściwa grupa, więc sorki za ewentualne OT. Chodzi mi o
> laptopa Amilo 1645 (sempron 3300 +). Otóż wszystko jest fajnie poza
> dzwiękiem. Poprzednio miałem amilo 7300 i dzwiek tam był o wiele
> głośniejszy. A tutaj..gra to niby głośno, ale o wiele ciszej.. np jakies
> info na onecie w postaci filmu - odtwarza cichutko. Wchdze w ustawienia i
> jest wszystko na full (głośność) Fn i ikonka głośniczka - przygłaszam na
> maksa, ale lipa. W windvd mam maksymalna skalę 16 (?!) - nie pamietam ile
> bylo w amilo..hmm zaraz sprawdze - tez 16. Ale jednak o głosniej gra ten
> [...]

Masz w tym Amilo 2 czy 3 głośniki?
Kiedyś w moim A1667 uaktualniałem sterownik do dźwiękówki i nowy za
"chiny" nie widział 3 głośnika przez co faktycznie grał duuużo ciszej.
Przywrócenie starych sterowników też nic nie dawało. Dopiero ich
odinstalowanie, "wyczesanie" rejestru* i ponowna ich instalacja załatwiła
problem i jak to ładnie nazwał producent "bass loudspeaker (subwoofer)"
zaczął grać. ;D

*http://www.drivercleaner.net

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/