Re: Aktualizacja BIOSu plyta MSI K7T266 PRO2 MS-6380 v.3.0

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 11:45:38 MET

Dnia 30.11.2006, Roger(OS) napisał(a):

> Tak dziwnie sie sklada rowniez, ze w chwili obecnej nie mam FDD jak wysokie jest ryzyko
> fleshowania z pod emulacji DOSu WinXP oczywiscie z zablokowana opcja BIOS Protect?

Nigdy nie rób tego w ten sposób! Jeśli chcesz flashować pod Windows to
tylko aplikacjami do tego stworzonymi. Programy przeznaczone dla DOSu
uruchamiaj pod "czystym" DOSem (najlepiej bez uruchomionych jakichkolwiek
"dodatków", a już na pewno (przynajmniej w przypadku AWDFLASH)* bez
EMM386/QEMM).
Co do braku flopa to najprościej stworzyć bootowalny CD z DOSem
i uruchomić z niego komputer - opisy jak to zrobić znajdziesz w sieci a
także w dokumentacji do niektórych programów do nagrywania płyt.

*tak widziałem, masz BIOS Ami, ale nie tylko Ty to będziesz czytał ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/