laptop problem

Autor: Słonik <slonik_at_op.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 10:24:42 MET

witam!
Nie wiem czy to właściwa grupa, więc sorki za ewentualne OT. Chodzi mi o
laptopa Amilo 1645 (sempron 3300 +). Otóż wszystko jest fajnie poza
dzwiękiem. Poprzednio miałem amilo 7300 i dzwiek tam był o wiele
głośniejszy. A tutaj..gra to niby głośno, ale o wiele ciszej.. np jakies
info na onecie w postaci filmu - odtwarza cichutko. Wchdze w ustawienia i
jest wszystko na full (głośność) Fn i ikonka głośniczka - przygłaszam na
maksa, ale lipa. W windvd mam maksymalna skalę 16 (?!) - nie pamietam ile
bylo w amilo..hmm zaraz sprawdze - tez 16. Ale jednak o głosniej gra ten
safm film na starym :(((
Co zrobić? Ten typ tak ma???
Pozdrawiam