Re: Hibernacja laptopa vs zużycie baterii

Autor: SMi <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 08:53:58 MET

> Podczas hibernacji tak. Przy czym podejrzewam, że pytający miał na myśli
> stan wstrzymania ("uśpienie"), a wówczas komputer pobiera trochę energii
> m.in. na podtrzymanie zawartości RAM-u. Ale i tak akumulator nie powinien
> tracić więcej, niż kilka...kilkanaście procent ładunku na dobę.

Wydaje mi się, że nie jest to "uspienie" bo komp. wyłącza się całkowicie.

Jest jeszcze taka opcja z symbolem "księzyca" i wg mnie to jest uspienie...-
wtedy świeci się kontrolka z symbolem "księzyca" i laptop podnosi się do
pracy błyskawicznie.

Natomiast z hibernacji ładuje sporo danych, zapisanych wczesniej do pliku...

Pozdr.
Mirek