Re: Hibernacja laptopa vs zużycie baterii

Autor: SMi <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 08:51:09 MET

> A w stanie wyłączenia jak to wygląda?
>
> Nie znam tego modelu. Jeżeli w stanie hibernacji np. działa
> jakieś Wake on LAN czy coś innego, to jest to w pewnym
> zakresie możliwe. Ale generalnie w stanie wyłączenia czy
> hibernacji komputer nie powinien tracić więcej niż 1-2%
> stopnia naładowania baterii dziennie.

Laptop został zahibernowany przy 62% baterii i wrzucony do teczki. Z tego co
pamiętam to hibernacja= zrzut do pliku...

Odpalam go dzisiaj rano... a tu krzyczy, że baterii już nie ma i zeby go
podłączyć...

Podłaczam- a tu 6% zostało...

Czy to jest jakieś uszkodzenie?

Czy jest to podstawa do odesłania do naprawy gwarancyjnej ?

Bateria oczywiście Li-Jon...

Pozdr.
Mirek