Re: Hibernacja laptopa vs zużycie baterii

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 09:24:33 MET

"SMi" <brak@maila.pl> wrote in message
news:el38oq$gs8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wydaje mi się, że nie jest to "uspienie" bo komp. wyłącza się całkowicie.
>
> Jest jeszcze taka opcja z symbolem "księzyca" i wg mnie to jest
> uspienie...- wtedy świeci się kontrolka z symbolem "księzyca" i laptop
> podnosi się do pracy błyskawicznie.
>
> Natomiast z hibernacji ładuje sporo danych, zapisanych wczesniej do
> pliku...
>
> Pozdr.
> Mirek

no to ja ci odpowiem konkretnie, bo mam ten sam laptop
z tego co mowisz, jest to rzeczywiscie hibernacja, i to, ze zjada ci tak
baterię w tym stanie nie jest normalne, a powiedzialbym, ze bardzo
nienormalne
u mnie zachowanie jest takie jak opisane we wczesniejszych postach, strata
na baterii jest niezauważalna

--
Dariusz Krok